Nejnebezpečnější zbraň, kterou míříme sami proti sobě je příbor.
Rozmýšlejme dobře, co stojí za to strčit do úst.

Slevy - novodobý fenomén

26. července 2012 v 2:13 | © Šárka Škachová / www.gurmanka.cz |  Co rozhodně stojí za to!

Slevové portály se staly fenoménem Čechů a přes internet tak nakupují statisíce lidí. Slevy na jídlo, pobyty, sport, kosmetiku, nebo na zážitky - výjimkou nejsou ani 90% slevy na zboží i služby! Od jara 2010 se slevami všeho druhu doslova roztrhl pytel a jen málokomu nějaká ta výhodná internetová nabídka nezkřížila cestu.

Existuje množství prodejců slev, proto je praktické znát vyhledávač, kde jsou k mání všechny nabídky pohromadě. Nikdo se nemusí vzdát svého oblíbeného serveru, ale má možnost porovnat pestrou paletu nabídek a vybrat si tu nejzajímavější. Navíc ušetří i čas.

Právě za tímto účelem vznikl vyhledávač SKRZ.cz

Skrz.cz nabízí všechny slevy na českém internetu na jednom místě a navíc i sekci s akčním zbožím. Příjemná se jeví možnost využít služeb Ombudsmana, které tu jsou proto, aby napomohly vyřešení případných problémů našich klientů. Najdete zde slevy po celém Česku a snadno si vyberete i tu, která je blízko místa vašeho bydliště.

Všechny hromadné slevy pohromadě máte na SKRZ.cz jako na dlani. Pak už je jen na vás, čím se necháte zlákat. Víte, že nejoblíbenější slevy patří do kategorie gastronomických zážitků? Pokud jste už něco vyzkoušeli, dejte o svých zkušenostech vědět v diskuzi.

Ani já jsem neodolala a pár zajímavých voucherů vyzkoušela na vlastní kůži. Kouzlu cestování jsem podlehla v loňském roce a navštívila pár příjemných míst díky slevovým akcím a udělala si tak výlety po krásách naší vlasti. Jak se mi líbilo? To se dozvíte z níže uveřejněných příspěvků.

Zde se v loňském roce událo mé první podlehnutí. Užila jsem si báječný víkend v historickém domě ze 14. století a dostala chuť trávit všechny víkendy mimo dům :-)

Poobědvala jsem v první rakouské restauraci v Praze.

Víkend v Kroměříži byl jako stvořený pro návštěvu historického města, prohlídku Arcibiskupského zámku a vynechat jsem nemohla ani procházky v Podzámecké a Květné zahradě. Dokonalé ubytování v útulném penzionu bylo jen pomyslnou třešničkou. Ubytování v centru památkové rezervace navodilo pocit, že Kroměříž mám jako na dlani.

Penzion U Holubů

Žermanická přehrada - Soběšovice
Penzion Yacht Club Maják

Vysoké Tatry

Prvorepublikový hotel Beránek

Cesta za moravským vínem se tak docela nepovedla, protože musím udělit výtku za stravování.

Už brzy vyrážím do mé oblíbené restaurace na humry.

Čemu podlehnu příště, to ještě tak docela nevím, ale pravda je, že nabídky jsou lákavé a odolat není vůbec snadné. Jak jste na tom vy?

Nepřehlédněte velkou letní soutěž s titanovým nádobím. Vše důležité se dozvíte ZDE.

Dobrý tip: Máte raději recepty v knižní podobě? Prohlédněte si mou kuchařskou knihu, která se může hodit i do vaší kuchyně. Bude mi velkou ctí pobývat ve Vaší knihovničce :-)

8 lidí ohodnotilo tento článek.

Anketa

Vyzkoušeli jste už nějaký slevový portál?

Ano 41.2% (14)
Dosud ne 55.9% (19)
Slevy pravidelně sleduji a nakupuji 2.9% (1)

Komentáře

1 Martina Martina | Web | 26. července 2012 v 8:04 | Reagovat

Slevové portály znám, dvakrát jsem jejich nabídky využila, zboží přišlo v pořádku.

Ale s tím cestováním to vůbec není špatný nápad, to mě nenapadlo.

PS: v Kroměříži bydlím a nevyměnila bych ji za žádné jiné město.

2 Adelaine Adelaine | Web | 26. července 2012 v 8:27 | Reagovat

Jednu dobu, jak se rozjel Slevomat, tak jsem tam byla, ale na tohle moc nejsem. Koupila jsem tam akorát k Vánocům babičce poukaz na masáže, ale jinak na ty slevy tak nějak kašlu.

3 Alena Alena | E-mail | Web | 26. července 2012 v 8:55 | Reagovat

Ještě jsem nikdy nevyužila, ba dokonce ani nebyla na jejich portále. Co mě láká, je cestování a určitě probrouzdám. Uvidím, třeba toho bude víc. :;) :-)

4 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | 26. července 2012 v 10:16 | Reagovat

Okolo Hliněné bašty jezdívám, když jdu fotit do Průhonické zahrady zámecké...

5 DolceVita DolceVita | Web | 26. července 2012 v 10:25 | Reagovat

[] Martina:

Ke Kroměříži má můj muž osobní vztah a nebýt tohoto výletu, asi by nás nenapadlo jen tak si vyrazit na víkend :-) Je to druh zážitků, který se mi jeví vyloženě pozitivní. Poznávat Česko mě začalo bavit a je má osobní ostuda, že např v Kroměříži jsem byla úplně poprvé ... :-) Krásné město k žití! Přes víkend bylo dost času si projít všechny místní zajímavosti. Skvěle se jedlo na Octárně a v Pivovarské restauraci na náměstí. Zámek je báječný a zahrady velmi romantické. Říkala jsem si, že by si každý můj výlet zasloužil samostatnou reportáž, protože jsem se na něj vždy patřičně připravila zmapováním nejatraktivnějších míst a hodně fotila :-) Takové domácí výlety každému doporučuji.

6 DolceVita DolceVita | Web | 26. července 2012 v 10:32 | Reagovat

[Smazaný komentář] Adelaine:

Člověk tomu nesmí podléhat a je třeba pečlivě vybírat, co za to stojí. Stále je hodně věcí, které si velmi ráda koupím za plnou cenu, ale specielně cestovatelské poukazy trochu doplácí na to, že lidé po Česku tak příliš necestují a mnohé pěkné hotely a penziony zejí přes rok prázdnotou a nenaplní se ani v létě, kdy cestování jednoznačně přeje. Kdo může, vyrazí k moři a na cesty po domovině už toho volného času moc nezbude. Takový víkend je ideální a když se nikam nespěchá, lépe si to užiji a nevynechám žádnou zajímavost. Přespání v místě je příjemné a našla jsem si vždy i čas na kus řeči s mísními.

Cestovní zážitky jsem si oblíbila jako dárek a pár voucherů jsem již někomu darovala. Na oplátku jsem zase byla podarována já :-)

7 DolceVita DolceVita | Web | 26. července 2012 v 10:38 | Reagovat

[Smazaný komentář] Alena:

Cestovatelské nabídky jsou poměrně dosti zajímavé a já s nimi mám téměř ty nejlepší zkušenosti. Vždy to probíhalo v přátelské atmosféře a ubytování bylo na úrovni. Mnohdy spojeno i s jídlem v místě ubytování a tak se z některých cest staly u milé gurmánské zážitky. Často takovou slevu doprovází i zajímavý program (např. s prohlídkou památek, vinných sklepů a různých degustací). Určitě si každý něco podle svého gusta vybere. Nejsem příznivec slev všeho druhu, ale zjistila jsem, že např. na divadelní představení, které jsem si koupila za plnou cenu v divadelní pokladně, dorazilo plno lidí s voucherem ze slevového portálu za poloviční cenu :-) Nastala situace, kdy slevy je třeba brát na zřetel.

8 DolceVita DolceVita | Web | 26. července 2012 v 10:41 | Reagovat

[Smazaný komentář] TlusŤjoch:

Já zase jezdívám kolem Průhonické zahrady a pořád si říkám, jak si tam jednou vyrazím sama a s foťákem. Nejlépe na jaře, když kvete záplava rododendronů a azalek. Fotit v krásných zahradách je prostě nádhera. Větší zážitek než po dobrém jídle v Hliněné baště :-) Ale i tak spojení dobré restaurace a procházky po zahradních cestách mohu jen vřele doporučit každému. Tu procházku nejlépe místo dezertu :-)

9 DolceVita DolceVita | Web | 26. července 2012 v 11:47 | Reagovat

Dlouho na blogu nebyl žádný problém, ale dnes jsem si všimla, že komentáře se pod článkem nenačítají, přesto tu jsou :-)

10 DolceVita DolceVita | Web | 26. července 2012 v 11:54 | Reagovat

Má někdo stejný problém s komentáři jako já? Díky za info.

11 Alena Alena | E-mail | Web | 26. července 2012 v 13:13 | Reagovat

[Smazaný komentář] Tak to je super! :-) Já totiž slevám vůbec nevěřila. :-( Ani mne nikdy nenapadlo, že by se ve slevách prodávaly lístky do divadla a cestovatelské nabídky. Díky za víc, než užitečnou radu a jdu skrz na skrz brouzdat na Skrz.cz :-)

[Smazaný komentář] Já s komentáři zatím problém nemám.

12 DolceVita DolceVita | Web | 26. července 2012 v 13:57 | Reagovat

[Smazaný komentář] Alena:

Byla jsem na tom podobně, ale pak jsem byla upozorněna, že v některých případech nemusím platit plnou cenu a byla jsem podivena :-) V divadle, v mém oblíbeném kadeřnictví, atd. atd. Občas jsem nakoukla a nakoupenými vouchery vždy potěšila nejen sebe :-)

Na komentáře se zeptám někoho z blogu, neboť mně se na stránkách vůbec neukazuje, že by pod článkem byl nějaký komentář a přece tu čile komentujeme. Záhada :-)

13 Irena Irena | 26. července 2012 v 15:15 | Reagovat

Jednou jsem si prohlížela slevu na pobyt v rak. alpách a pak zadala jmého hotelu do googlu. Fotky od návštěvníků hotelu (plísně na zdi a polštáře i židle s podivnými skvrnami) mi napovělely, proč prodávají se slevou:)...kamarádka dostala voucher na pobyt v hotelu za Prahou a světe div se, mají stále obsazeno. Když se dotážete na obsazenost jako neslevový zákazník, mají volno. Když přiznáte pravdu - opět obsazeno.

14 Naďa Naďa | 26. července 2012 v 18:38 | Reagovat

Dřív jsem koupila pár voucherů do restaurací ze Slevomatu, ale upřímně řečeno, kvalita a velikost porce odpovídala přesně té ceně po slevě, nikoliv původní. Kamarádka si objednala úklidové a kosmetické služby a měla stejnou zkušenost. Upřímně řečeno - když je něco kvalitní, slevu to nepotřebuje. Do restaurací typu Na kopci nebo Cafá Imperial jsem vouchery neviděla. Už to nesleduji a jsem radši za váženého normálně platícího zákazníka.

15 Nika Nika | 27. července 2012 v 8:11 | Reagovat

Krásne obrázky.
Prosím milí ľudkovia zahlasovali by ste pre mňa? http://www.cas.sk/missleta/profil/1615

16 DolceVita DolceVita | Web | 27. července 2012 v 10:15 | Reagovat

[13]: Irena:

Určitě je dobré si předem pár věcí zjistit, protože nepoctivost je naším národním sportem. Bohužel. Do Rakouska jezdím právě pro jejich dokonalou pohostinnost a romantickou přírodu moc ráda. Pár cestovních voucherů jsem si koupila jen v Česku, zahraniční cesty si radějí řeším sama a po svém, ale věřím tomu, že to i tímto způsobem může fungovat. Měla jsem štěstí, že osobně jsem se setkala se seriózním jednáním a vše bylo v nejlepším pořádku. Tím ovšem nemohu vyloučit, že slevy mají i své velké trhliny. Je třeba dobře vybírat a nesnažit se ušetřit za každou cenu. To je myslím dobrá taktika.

17 DolceVita DolceVita | Web | 27. července 2012 v 10:27 | Reagovat

[14]: Naďa:

S tím se dá rozhodně souhlasit, ale zde platí víc než jinde, že Praha je Praha a kvalita se chválí sama. Bohužel mohu potvrdit, že kvalitní restaurace na menším městě se občas může přetrhnout, aby se prosadila, přesto může mít problémy s nedostatkem hostí. Bohužel stále u většiny lidí platí, že jídlo má půvab jen tehdy, když se nese v duchu "hodně muziky za málo peněz" :-)
To je, myslím, ten největší problém české gastronomie. Host by měl být sofistikovanější, aby se česká gastronomie mohla posouvat blíž ke gurmánským zážitkům. Je smutné, když solidní mimopražská restaurace se dostane na slevové portály, protože bez nich zůstala nepovšimnuta. Svým způsobem "rozumné slevy" mohou být i dobrou reklamou.

18 Angel Darkwood Angel Darkwood | Web | 28. července 2012 v 3:16 | Reagovat

Sleduji je už dlouho, ale zatím jsem se neodvážila nějaký ten voucher vyzkoušet, i kdyz ceny jsou mnohdy lákavé=)

19 Sandra Sandra | 30. července 2012 v 9:39 | Reagovat

[18]: je zbytečné se obávat, naprosto to funguje ;)

20 jiřina1612 jiřina1612 | E-mail | 31. července 2012 v 8:02 | Reagovat

.. myslím, že obávat se není třeba, ale ne vždycky to funguje :o) .. vouchery jsme vyzkoušeli dva - jeden, v pivních lázních v Rožnově p.Radh. překvapivě příjemný pobyt, a druhý, zámek Mostov - k neuvěření, kam si vás dokáže někdo nalákat a nazývat zámkem něco, do čeho se neinvestuje a chátrá před očima..

21 LINET LINET | 31. července 2012 v 17:39 | Reagovat

DOBRÝ DEN,na slevomatech kupuji pravidelně převážně prodloužené víkendy a chválím,chválím...člověk by ani nevytáhnul na určitá místa paty:-))

22 durchi durchi | 1. srpna 2012 v 9:28 | Reagovat

Dobrý den,
vyzkoušla jsem již hodně slev, ale nejvíc se mi líbila právě sleva na menu v Kočáru z Vídně, bylo to doslova úžasné :)

23 DolceVita DolceVita | Web | 4. srpna 2012 v 14:48 | Reagovat

[18]: Angel Darkwood:

Najdou se tam i zajímavosti, které je fajn vyzkoušet :-)

24 DolceVita DolceVita | Web | 4. srpna 2012 v 14:51 | Reagovat

[20]: jiřina1612:

Přesně tak! Najdou se i tací, kteří prezentují něco, co se nemusí slučovat se skutečností. Naštěstí jsem takovou zkušenost neměla, ale přiznám se, že na Mostov jsem narazila měla jsem docela chuť si tím směrem udělat výlet. Teď slyším, že jsem dobře udělala. Je fajn si takové dojmy sdělovat. Díky!

25 DolceVita DolceVita | Web | 4. srpna 2012 v 14:52 | Reagovat

[21]: LINET:

Také jsem se trochu zvedla "ze židle" a začala cestovat po Čechách. Ne že bych to jindy nedělala, ale takhle jsem si dala pevný termín a to mi pomohlo lépe si zorganizovat čas, kterého máme všichni pořád málo :-) Za sebe také mohu pochválit.

26 DolceVita DolceVita | Web | 4. srpna 2012 v 14:53 | Reagovat

[22]: durchi:

Ano, Kočár z Vídně je kousek Vídně v srdci Prahy. A to je velmi příjemné :-)

27 jiřina1612 jiřina1612 | E-mail | 5. srpna 2012 v 21:00 | Reagovat

Šárko, fajn, že zámek Mostov zůstal jen ve Vašich plánech.. na fotkách působí skutečně lákavě, ale stojíte-li před ním, máte svíravý pocit u žaludku a chuť vzít nohy na ramena.. Pak to přecejen "prubnete" a vejdete do království pavučin, ztrouchnivělých trámů na pokojích, oken bez skla, sprchy, co člověku už zůstane rovnou v ruce napořád a matrace, které snad zámek dostal po dvaceti letech používání v eldéenekách - ale sněhobílé povlečení a lůžkoviny, posypané umělohmotnými lístky růží, to "jistí".. :)) .. teprve potom si zámek vyhledáte a zjistíte, že byl v insolvenci a nyní v dražbě.. Jídlo excelentní, ale na to se tam stačí jen zastavit.. pokud tedy uvěříte, že kuchyň nebude ve stejném duchu.. ;)

zkusíme tedy ten maják, díky za tip - působí velmi domácky.. :))

krásné léto s voucherem, ale i bez něj.. B)

28 christian laboutin christian laboutin | E-mail | Web | 31. října 2012 v 14:50 | Reagovat

A. In case they get a hole in one!

29 bridal prom dresses bridal prom dresses | E-mail | Web | 19. dubna 2013 v 6:22 | Reagovat

Q. What did the stamp say to the envelope for fun?

30 slevovykupon slevovykupon | 26. dubna 2013 v 19:58 | Reagovat

Spoustu slev taky najdeš na http://slevovykupon.net/

31 slevovykupon slevovykupon | Web | 1. července 2013 v 0:35 | Reagovat

Vyborny online katalog slevovych kuponu a kodu najdes zde http://www.kuponslevovy.cz/

32 DolceVita DolceVita | E-mail | Web | 11. července 2013 v 14:01 | Reagovat

[27]: jiřina1612:

Ach, i takové ty slevy mohou být ... slyšela jsem už hodně stejných řečí. Když se nad tím zamyslím, tak slevy by nemusely existovat, kdyby někdo konečně nastavil adekvátní ceny za služby, které nabízí. Zrovna jsem se vrátila z cesty na jih a nevěřila tomu, kolik pohody se našlo v obyčejném tříhvězdičkovém apartementu, který jsem využila cestou jen na přespání v Chorvatsku a ve Slovinsku. Mostov musí být opravdu v žalostném stavu ... Přeji vám šťastnejší ruku ve výběru a hlavně krásné léto na cestách :-) Šárka

33 Mirka Mirka | 11. května 2015 v 13:33 | Reagovat

Slevové portály také samozřejmě znám a asi nejčastěji je využívám na slevy na pobyty. Třeba do zahraničí nebo i u nás především na takové ty víkendové výlety apod. Mezi moje nejoblíbenější patří tato stránka http://www.topsleva.cz/pobyty , kde to mám taky vše pěkně po kupě,což mi vyhovuje:)

34 Karfigolka Karfigolka | E-mail | Web | 14. července 2015 v 14:51 | Reagovat

Slevy, tím to dnes žije. Aspoň nějaké výhody ten svět má. Líbí se mi kódy, které lze uplatnit na internetu https://slevovekody.com/tchibo

35 http://www.souvenir-armeeafrique.fr http://www.souvenir-armeeafrique.fr | Web | 2. srpna 2016 v 11:38 | Reagovat

Při sledování olympijských klání nebudu mít chuť zápasit v kuchyni se složitými recepturami a čínský způsob přípravy jídla mi půjde k duhu. Pro všechny případy si už teď nějakou kuchařku prolistuji a založím tam

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.